fbpx
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ניקוי ספות בבאר יעקב

קצת על ניקוי ספות בבאר יעקב

זקוק לעזרה? מלא את הטופס והצוות שלנו יחזור אליך בהקדם.

טופס הזמנה ובירורים

הספה התלכלכה ואתם לא מצליחים להיפטר מהכתם? נשפך לכם אוכל או משקה על הספה ואתם צריכים ניקוי מהיר? חברתנו מציעה פתרונות ניקוי ספות בבאר יעקב.

אנו נגיע עד ביתכם ונבצע ניקוי של הספה כולל, חיטוי של הספה בדגש על האזורים המוכתמים, ניקוי הסרת כל הכתמים וכמובן נטרול ריחות. פעולות ניקוי אלו יחזירו לספה את המראה הטבעי.

 

 

חברת מקצועית לניקוי ספות בבאר יעקב

קלין פרו הינה חברת ניקיון ספות הפועלת בפריסה ארצית, השירות שלנו מתחיל באבחון הספה, אבחון זה כולל את סוג הבד, מצב הספה, סוג ורמת הקושי של הכתמים. לאחר מכן אנו נבחר את שיטת הניקוי שבה הכי מומלץ לנקות כדי להגיע לתוצאות ניקוי מושלמות. בשלב הניקיון הראשון, אנו נשתמש במכונת ניקוי עוצמתית שתבצע ריסוס של חומרי ניקיון מהולים במים על הספה. בשלב הבא אנו נבצע הברשה בעזרת מברשת מיוחדת המותאמת לבד הספה, לצורך פירוק כתמים, שומן טבעי ועוד. לאחר מכן נתחיל בהזרקה של חומרי ניקוי לתוך סיבי הספה על מנת לבצע חיטוי עמוק ויסודי. בשלב הבא נשאב את הספה ואת הלכלוך שנשאר, ובסוף נבשם את הספה.

 

עלות שירותי ניקוי ספות בבאר יעקב

 

סוג ספה מחיר מומלץ (₪)  תיאור ניקוי הספה
ניקוי ספת בד  החל מ-250 ניקוי יסודי ומקיף.
ניקוי ספה פינתית החל מ-300 ניקוי יסודי ומקיף.
ניקוי ספת עור  החל מ-250 ניקוי יסודי ומקיף.
ניקוי כורסת טלוויזיה 180 ניקוי יסודי ומקיף.
ניקוי ספת אירוח  החל מ-250 ניקוי יסודי ומקיף.

 

 

למה לבחור בשירות ניקוי ספות בבאר יעקב של חברת קלין פרו

אנו בקלין פרו מציעים שירותי ניקוי ספות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אנו מציעים שירות מהיר ויחס אישי. אנו משתמשים בחומרי ניקיון איכותיים ובמכשור עוצמתי שמביא לניקוי יסודי ובמיוחד לחיטוי מקסימלי. אצלנו הלקוח תמיד במקום הראשון ואנו לא נעזוב עד שהלקוח יהיה מרוצה, בנוסף אנו נותנים אחריות על העבודה ככה שאתם יכולים להיות בראש שקט.

 

ניקוי ספות בבאר יעקב

שירותים נוספים

חיפוש

לקבלת הצעה אטרקטיבית במיוחד

מעדיפים שנחזור אליכם ?

מלאו את הטופס !